تفاوت فیبروز با میکروبلیدینگ

تفاوت فیبروز با میکروبلیدینگ

تفاوت فیبروز با میکروبلیدینگ

برای زیبا کردن نیمه دائم ابرو رو روش فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ ابرو وجود دارد. اما این دو روش زیباسازی با هم تفاوت‌ هایی دارند. در این مقاله با این مباحث آشنا میشوی. فیبروز چیست ؟ میکروبلیدینگ چیست ؟ در میکرو بلیدینگ طراحی به صورت دستی براساس سلیقه مشتری انجام می‌شود. اما در روش فیبروز براساس فرم صوت و نسبت های طلایی موجود در استاندارهای جهانی طراحی انجام می شود. در ادامه مقاله همچنین با عوارض فیبروز و عوارض میکروبلیدینگ آشنا میشوید.

انواع مدل شامپو را بازدید بفرمایید: خرید شامپو

برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی سری به فروشگاه اینترنتی فیضی بزنید

تعریف میکروبلیدینگ ابرو: میکروبلیدینگ چیست ؟

تعریف میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ فرآیندی است که در آن رنگدانه ها به وسیله ی یک قلم دستی که قلم تاچ یا هولدر نام دارد. زیر پوست کاشت می شود. میکرو بلیدینگ یکی از روش های نیمه دائم برای زیبا سازی ابرو می باشد. که طراحی آن بستگی به سلیقه شما دارد و همچنین باید سلیقه خود را با پیگمنتر در میان گذاشت تا طراحی به زیباترین شیوه ی خود انجام شود. برخلاف فیبروز میکروبلیدینگ براساس سلیقه مشتری انجام می شود و حتی رنگ به کار رفته در آن نیز طبق سلیقه مشتری می باشد. که این یکی از دلایلی است که مشتری ها در این روش نسبت به فیبروز از آن رضایت بیشتری دارند. در این روش از هیچ دستگاهی استفاده نمی شود و تماما به صورت دستی است و در آن مشتری به استاندارهای جهانی توجه ندارد و صرفا به زیبایی می اندیشد. مهارت پیگمنتر در میکروبلیدینگ خیلی اهمیت دارد چرا که کوچکترین اشتباه می تواند کار را نامناسب جلوه دهد و رضایت مشتری از دست برود. این اشتباهات می تواند در نحوه ی ترکیب رنگ و یا فشار دست و … باشد. در ادامه تفاوت فیبروز با میکروبلیدینگ را با هم میخوانیم.

سایر محصولاتی که می توانید در فروشگاه اینترنتی فیضی بگیرید: کرم پودر ، پنکک  ، ریمل ، شامپو بدون سولفات 

تعریف فیبروز ابرو: فیبروز چیست

تعریف فیبروز ابرو

فیبروز ابرو براساس استاندارهای بین المللی انجام می شود و در آن سلیقه ی شخص برای یک راهنمای کلی در نظر گرفته می شود ولی کار بر اساس استانداردهای موجود انجام می شود. در این روش از قلم برای فیبروز استفاده می شود و پیگمنتر پیگمنت ها را در لایه میانی پوست قرار می دهد ماندگاری این کار بین هشت تا دو سال متفاوت است که بستگی به مهارت و پوست شخص دارد.

همچینین سری بزنید به: شامپو ضد ریزش  ،  شامپو ضد شوره  

میکروبلیدینگ به روش فیبروز

میکروبلیدینگ به روش فیبروز

روش های زیباسازی ابرو به روش فیبروز و میکروبلیدینگ داری مزایا و معایبی هستند که طبیعتا اگر این دو روش را با هم ادغام کنیم مزایای آن چند برابر می شود و معایبش نیز تقریبا کم رنگ خواهد شد. بنابراین در روش ترکیبی هم از استاندارهای جهانی استفاده می شود و هم سلیقه فرد در آن گنجانده می شود و نتیجه آن باعث رضایت چند برابری مشتری خواهد شد و کار بهتری نیز ارائه می شود که زیبایی آن بشتر به چشم خواهد خورد.

سایر مقالات: ریمل ضد آب چیست ، انواع شامپو و کاربردها

عوارض فیبروز ابرو

فیبروز ابرو دارای یکسری عوارض است. که بهتر است آنها را بشناسیم. تا مانع از بروز مشکلات جدی بشویم. در ادامه آنها را به ترتیب بیان می‌کنیم.

عفونت ابرو

این مشکل یکی از عمده‌ترین مسائل بعد از انجام فیبروز است. که ممکن است به دلیل تجهیزات و وسایل آلوده باشد. بنابراین قبل از انجام کار باید میزان رعایت بهداشت مراکز را بسنجید. و بعد از انجام فیبروز بهتر است مدتی از آنتی بیوتیک‌ها استفاده شود.

آلرژی و حساسیت

در فیبروز مواد شیمایی به کار برده می‌شود. که ممکن از این مواد با بدن بعضی از افراد همخوانی نداشته باشد و باعث ایجاد حساسیت شود. علائمی که این حساسیت را نشان می‌دهند. ممکن است خارش ، التهاب و قرمزی باشد. تنها را برای تشخیص این مورد این است. که قبل از انجام کار مقداری از آن روی بخشی از ابرو تست شود. و در صورتی که حساسیت ایجاد نکرد. از آن استفاده شود.

نا متقارن شدن ابروها

چون تمام کارهای فیبروز به صورت دستی انجام می‌شود. ممکن است بعد از اتمام کار ابروها نامتقارن باشند. البته این مورد به ندرت اتفاق می‌افتد. چون قبل از انجام کار خط‌های راهنما کشیده می‌شود. با این حال نیز ممکن است این عیب ایجاد شود.

هماهنگ نبودن رنگ ابروها

بعد از این کار ممکن از رنگی که به زیر ابرو زده شده است. با رنگ ابرو متفاوت باشد. که این مورد بعد از مدتی رفع می‌شود. اما بهتر است. مدتی طولانی قبل از انجام فیبروز ابروها را رنگ نکنید.

ایجاد بیماری‌های خطرناک

ممکن است فیبروز باعث بیماری‌های خطرناکی شود. که از طریق خون انتقال داده می‌شود. بنابراین بهتر است از مواد یکبار مصرف و همچنین ضد عفونی شده استفاده شود. همچنین باید محیط کار تمیز و پاکیزه باشد.

بهترین برندهای خط چشم را نیز نگاه کنید.

عوارض میکروبلیدینگ ابرو

هر کاری که برای زیبایی و آرایش که انجام می‌شود. در کنار مزایایی که دارد. عوارضی نیز دارد. میکرو ابرو هم از این قاعده استثنا نیست. بنابراین میکروبلیدینگ عوارضی که دارد. که با شناخت آنها می‌توان از عوارض میکروبلیدینگ جلوگیری کرد. این عوارض ممکن است. به دلیل نوع پوست، مهارت پایین میکرو کار، نوع سوزن و… ایجاد شود. این عوارض به صورت خلاصه در پایین لیست می‌شوند. با شناخت آنها می‌توان از ایجاد آنها جلوگیری به عمل آورد. در وهله‌ی اول حتما باید به سراغ یک میکرو کار حرفه‌ای رفت. تا علاوه بر زیبایی از عوارض میکرو نیز جلوگیری شود. سپس به مواد و تجهیزاتی که از آن استفاده می‌شود توجه نمایید. که دچار عفونت‌های پوستی و … نشوید. این عوارض عبارتند از:

  • نا متقارن شدن ابروها
  • ترمیم شدن طولانی مدت
  • ماندگار شدن جای زخم
  • نامناسب بودن خطوط رنگدانه‌ها و کاشت آن
  • آسیب‌های پوستی به دلیل عمق زیاد سوزن

چگونه یک ریمل خوب انتخاب کنیم به مقاله بهترین ریمل مراجعه کنید. تا انتخاب بهتری داشته باشید.

ماندگاری فیبروز ابرو و ماندگاری میکروبلیدینگ

همانطور که در بالاتر با دو روش زیباسازی فیبروز و میکروبلیدینگ آشنا شده‌اید. این دو روش مزایا و معایب خود را دارند. همچنین تفاوت و فرق های زیادی با هم دارند. یکی از این موارد که این دو را با هم در مقام مقایسه خواهد گذاشت. میزان ماندگاری فیبروز و میکروبلیدینگ ابرو است. پس در ادامه نوشته ماندگاری انها را نیز با هم بررسی خواهیم کرد.

ماندگاری فیبروز

قبل از هر چیزی باید بدانید. که هر چقدر میزان چربی پوست فردی بیشتر باشد. میزان ماندگاری فیبروز کمتر خواهد بود. بنابراین ماندگاری فیبروز با چربی پوست رابطه عکس دارد. یعنی اگر چربی پوست کمتر باشد. ماندگاری بیشتر خواهد بود. در حال معمول میزان ماندگاری آن بین 10 تا 12 ماه است. که بسته به نوع چربی پوست متغیر است. اما اگر پوست خیلی چرب باشد. این ماندگاری به 6 ماه تقلیل خواهد یافت.

برای ماندگاری بیشتر از پوست خود در برابر آفتاب با استفاده از ضد آفتاب مراقبت نمایید.

ماندگاری میکروبلیدینگ

در حالت کلی هر چند که رنگدانه‌های فیبرو بسیار قوی تر از میکرو است. اما در میکروبلیدینگ به دلیل اینکه تعداد خراش‌های روی ابرو بیشتر است. در نتیجه مواد بیشتر وارد پوست می‌شود. و در نتیجه ماندگاری آن نیز بیشتر خواهد بود. به هر حال میزان ماندگاری میکروبلیدینگ بسیار متغیر است. و از 6 ماه تا 2 سال نوسان دارد. که بیشتر به نوع پوست و میزان چربی آن بستگی دارد.

نتیجه نهایی کدام یک بهتر است؟

با توجه به اینکه این دو روش با هم تفاوتهای زیادی از نظر نوع روش و مواد با هم دارند. پس در نتیجه نهایی نیز با هم فرق هایی دارند. در حالت کلی نتیجه فیبروز بسیار طبیعی تر جلوه می‌نماید. و به حالت طبیعی ابروها نزدیک تر است. پس اگر شما به دنبال ابروهایی طبیعی و نچرال هستید. باید از روش فیبروز استفاده کنید.

3 دیدگاه برای “تفاوت فیبروز با میکروبلیدینگ

  1. امیر گفته:

    این روزها بسیاری از افراد فیبروز ابرو انجام میدهند کاش در یه جای معتبر رو برای اینکار معرفی میکردین که آقایان هم بتونن با خیال راحت برن یه جای معتبر فیبروز انجام بدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *